zetynara

~~~~~~~love is in the air~~~~~~

Followers, Thanks.... guys....

Nuffnang

Friday, March 22, 2013

Crazy Heels..

Assalammualaikum..

Semalam i attend Asean Elenex 2013, untuk dengar Power Talk dari TNBR tentang "Towards Zero Tripping with Lightning Protection & Earthing Innovation". Talk dari TNBR  not bad, a lot of information tentang Lightning yang dia beri, mereka juga ada menjualkan data Lightning. So kepada sesiapa yang berminat boleh attend exhibition tu, exhibition masih dibuka ianya dari 20-23 march 2013.

Nak jadikan cerita (hahaha tiba-tiba jer kan..) oleh kerana dah lama tak attend exhibition, apa lagi bergaya sakan macam orang gila la hehehe... dengan heelsnya apa lagi cat walk le.. hehehe..!! tak sampai 5minit, tapak kaki melecet and hari ini merana tapak kaki bengkak and luka melecet berair, nak pijak pun sakit.. seksanya, dah la ahad ini ada Langkah ceria.. macam mana nak melangkah dengan ceria klu kaki sakit.. untuk i title Lnagkah Ceria itu tukar jadi Langkah Merana.. hehehe!!! heels punya pasal melecet pun x pe.. hehehe!!!

Hopefully hari ahad ini kaki makin baik, kalau tak memang merana la.. rasa macam nak tercabut kulit tapak kaki... ini kali pertama i kena, sebelum ini tak pernah kena lagi.. Guys any suggestion "cara untuk merawat kaki melecet"..boleh comment bagi suggestion hehehe.. !!

P/S: Wanita dengan heels memang tak dapat dipisahkan, walaupun ia menyakitkan wanita tetap juga menggunakannya.. Betul tak.. hehehe...!!!


No comments: