zetynara

~~~~~~~love is in the air~~~~~~

Followers, Thanks.... guys....

Nuffnang

Wednesday, June 17, 2015

MY E-DAY..

Assalammualaikum wrh.

6hb June 2015 majlis pertunangan zety dan juga buat kenduri tahlil, ianya berlangsung tidaklah semeriah mana, yang datang hanya keluarga rapat dan jiran-jiran sahaja.. Majlis sangat-sangat simple tiada pelamin mahupun mak andam, semuanya sendiri dari makeup ke baju, sendiri yang create huhuhu. Terima kasih diucapkan pada adik beradik, abg ipar dan mak abah dengan pertolongan dari mereka banyak membantu melancarkan majlis yang serba kekurangan ini.

Selepas perbincangan kedua belah pihak lelaki dan perempuan

adik zety chuols kalau berkenan habaq mai na.. hehe!!!!
Baju dress tu sebenarnya jubah biasa.. oleh kerana nak save budget so tambah bunga dan pearl pada tangan baju.. selendang tu pun DIY beli kain meter, jahit tepi pastu tambah pearl pink kat hujung.. bunga bahu belah kanan tu makan masa sebulan nak buat hehehe.. alhamdulillah siap juga 3 weeks before event hehehe..!!

mak, along (tuan rumah) hehehe adn si kecik chomel tu mahirah saffiya niece nazir.. gerammm tengok pipi dia..
 Orang kuat hehe!!!
10 hari berlalu... sudah 10 hari zety menjadi tunangan orang.Terima kasih En.Tunang dan family kerana menerima zety seadanya. Tiada apa lagi yang dapat zety gambarkan, bersyukur sangat-sangat, Alhamdulillah. Semoga kuat jodoh kami. Tiada apa yang zety harapkan cuma berharap agar Allah makbulkan permintaan kami, ikat kami dengan satu ikatan yang sah dan memberkati perhubungan kami dan kekalkan kami sehingga ke jannah syurga Allah Insha Allah Amin.

 sekelip mata menjadi tunangan kepada En. Muhammad Nadhzir Nazrin, Terima Kasih makcik hehehe!!
 him to me
 me to him hehehe!!! (bunga dulang sedia ada, akak punya.. budget tight huhu)
Bunga sireh junjung gubahan dari kakak kesayangan.

Semua DIY kecuali katering.. yang zety dok promote D'Carbo Northern tu dok tolong En.Tunang la.. semoga murah rezeki dan diberkati Perniagaannya. Jika ada yang berminat boleh la layari FB D'carbo Northern tengah ada promosi Ramadhan. So tengah murah la.. mai le rapat.. hehehe!!!

P/s: D'Carbo Northern Insha Allah kami berniaga jujur, jika ada sebarang pertanyaan boleh la whatssapp @ call di no tertera 011-2417 2294. Terima kasih kerana sudi membaca blog zety yang tidak seberapa ini... 





No comments: