zetynara

~~~~~~~love is in the air~~~~~~

Followers, Thanks.... guys....

Nuffnang

Friday, February 27, 2015

D'CARBO PRODUK DIY OVERHAUL KENDERAAN ANDA..

Assalammulaikum..

Hai semua.. lama tak update,berkerak dah blog ini.. So hari ini zety nak memperkenalkan D'Carbo, Ia adalah satu produk mesra alam, berteknologi tinggi dari Jerman. Diformulasikan khusus untuk menyelesaikan masalah karbon yang terkumpul di kebuk pembakaran. Ia mampu membersih & meningkatkan prestasi semua jenis enjin ke tahap paling optima, memanjangkan jangka hayat enjin dan penjimatan minyak (ayat semangat hahaha) Sila rajin-rajinkan jari Click  D'Carbo Northern Di Fb page D'carbo Northen ini ada banyak testimoni. Nak link video susah, nak senang click link yang diberi, untuk keputusan yang optima hahaaha...



 "Pembuangan karbon secara terus ke cambustion chamber melalui vacuum hose. Mengembalikan prestasi enjin kenderaan anda dan memanjangkan hayat enjin serta mengelakkan anda melakukan top overhaul yang memakan kos tinggi.. "   
(copypaste D'Carbo Northern)


Picture Produk D'Carbo 

Ianya berkonsep DIY. so bila nak overhaul kereta ingatlah D'Carbo (cewahhhh hehehe..) Bagi zety sendiri lebih baik buat sendiri dari hantar ke workshop lebih jimat wang dan masa, hanya ambik 15minit sahaja untuk anda bersihkan enjin kereta anda. Kalau fikir nak hantar ke workshop makan masa, nak tunggu lagi.. pastu poket haus terus. kalau sekali overhaul kereta tip top cantik tak apa.. Ini lepas overhaul kereta rosak balik.. Memang pokai la kita, kang tak pasal-pasal buat loan dengan PAMA BANK hahahahaha... (ini pandangan zety la.)


 Hensem Hidung hahaha...


So guys mana yang berminat bolehlah Click D'CARBO NORTHERN untuk maklumat lebih lanjut atau anda sendiri boleh ringan-ringankan jari mendail no ke 0195778082 / 01124172294 WHATSAPP lebih baik. Lebih cepat dilayan. Hanya untuk pertanyaan berkaitan produk sahaja la.. Kalau nak lebih-lebih memang tidak akan dilayan ye.

P/S :SESUAI UNTUK SEMUA JENIS ENJIN YANG BERKUASA PETROL & DIESEL.
       D'CARBO MEMBERI PRESTASI YANG TERBAIK UNTUK KERETA ANDA...

No comments: