zetynara

~~~~~~~love is in the air~~~~~~

Followers, Thanks.... guys....

Nuffnang

Thursday, December 27, 2012

Info Pure Marine Collagen

Marine Collagen

Kolagen adalah protein polimer dan terdiri daripada gentian heliks tiga kali ganda. Lebih daripada 1 / 3 protein badan kolagen; sesungguhnya, Kolagen membentuk 75% daripada kulit kita. Kolagen adalah konstituen sejenis serat protein kulit, rawan, tulang, gigi, otot dan tisu perantaraan yang lain. Kolagen bertindak sebagai tangga-tangga untuk badan kita, mengawal bentuk dan pembezaan sel.Penuaan mengurangkan jumlah tisu dan protein dalam kulit. Ini menyebabkan kolagen menjadi semakin berserabut dan tidak boleh berubah; epidermis menjadi nipis dan rapuh, runtuh, dan berkembang kedutan. Sebagai kolagen mengeras dan tisu anjal berkurangan, kulit melonggarkan dan bentuk garisan dan kedutan. Dengan keanjalan kurang, serat kolagen menebal dan menjadi kaku, menyebabkan lebih banyak kedutan dan penampilan penuaan. Oleh itu tambahan kolagen in vitro adalah cara yang amat penting untuk menghentikan penuaan kulit dan untuk memperbaiki penampilan.

Kesan utama:
Kelembapan mengekalkan dan anti-kedut: struktur heliks misteri tiga kolagen boleh mengunci molekul air. Asid amino yang besar-besaran dalam kolagen adalah ramuan semula jadi penyimpanan kelembapan. Kolagen adalah perlu bagi pertumbuhan, pemulihan dan pemakanan kulit. Kolagen tambahan mengekalkan keanjalan kulit, kelancaran dan kecerahan. Hasilnya, kulit akan indah lancar, dan kedutan berkurangan. 

Pemulihan kulit: pengambilan secara lisan kolagen sesuai untuk kedut muka, seperti kaki gagak orang-orang di antara kening, di antara hidung dan bibir, parut jerawat, dll. 

Rambut dan kuku yang sihat: Kunci kepada kesihatan rambut terletak pada khasiat tisu subkutaneus di kulit kepala pada asas rambut. Kekurangan kolagen boleh menyebabkan dehidrasi dan pecahnya rambut, kuku rapuh dan membosankan. 

Semula jadi, payudara banyak terutamanya bergantung kepada sokongan organisasi. Kolagen adalah juzuk utama dalam organisasi knot. Ia boleh menyokong keluk badan manusia, melaksanakan bentuk badan yang sempurna. 

Rangka firma: 70% - 80% daripada bahan organik dalam rangka kolagen. Apabila tulang terbentuk, serat kolagen yang mencukupi tekstil mesti digembleng untuk mewujudkan kerangka tulang. Oleh itu, kolagen dikenali sebagai tulang rangka. Oleh itu mencegah osteoporosis dan mengurangkan kesakitan mereka yang menghidap artritis. 

Pengurusan Berat: Jika diambil secara tetap, kolagen boleh memelihara dan membina dan mengisi semula jisim otot tanpa lemak dan menggalakkan badan untuk mengurangkan lemak. Collagen Plus boleh membantu dengan mengurangkan ukuran badan dan Selulit 


P/s : Credit to Googles...

2 comments:

UA said...

Ada akak senior beli,
tgk dia makan tu..
mcm x sedap je..hehe

Unknown said...

semua ubat x sedap dik, pmc nie tawar jer... kdg2 org makan ngn sanquick, ribena @ aiskrim vanilla.. hehe...